صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
آمار شکایت از تخلفات صنفی موبایل/ بیشترین موارد تخلف
میثم دادخواه با اشاره به موارد شکایاتی که از سوی مشترکان دستگاه های مخابراتی به این اتحادیه ارجاع می شود، اظهار داشت: اتحادیه دستگاههای مخابراتی در ۹ رشته و ۳ بخش شامل موبایل، تلفن و تجهیزات مخابراتی فعالیت دارد و پیگیر دریافت حقوق کاربران است.وی با بیان اینکه موارد قابل توجهی شکایت از این بخش ها از سوی کاربران به این اتحادیه ارسال می شود، افزود: بالغ بر ۹۰ درصد پرونده های تشکیل شده در این زمینه، در اتحادیه پیگیری و کسب تکلیف می شود و تنها ۱۰ درصد موارد به سازمان های نظارتی ارجاع می شود.دادخواه بیشترین تخلفات این حوزه را مربوط به حوزه تعمیرات موبایل، استفاده از قطعات غیراصلی، فروش گوشی با گارانتی متفرفه و فروش محصولات قاچاق در رسته های موبایل و تلفن دانست و اضافه کرد: موضوع شکایت از گرانفروشی نیز در رده بعدی تعداد ارجاعات به این اتحادیه قرار دارد.رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه دستگاه های مخابرات و لوازم جانبی تهران با اشاره به اینکه برخی فعالان این صنف، با فروش دستگاه های بی کیفیت و گارانتی تقلبی و یا دستگاه های فاقد گارانتی باعث نارضایتی خریداران می شوند، افزود: برآوردها نشان می دهد که حدود ۴۰ تا ۶۰ مورد شکایت در هفته به این اتحادیه ارائه می شود که حق مشتری در ۹۰ درصد موارد قابل بازپس گیری است.وی با تاکید بر لزوم ساماندهی بازار دستگاه های مخابراتی به عنوان یکی از وظایف این اتحادیه، اظهار امیدواری کرد که بررسی مشکلات پرونده های شکایتی از قاچاق کالا در این بخش و گارانتی های غیر اصلی و نیز توجه به تمامی بخش ها و رسته ها، در تشکیل دوره بعدی این اتحادیه نیز تداوم یابد.دادخواه در مورد رسته فعالیت صنف تلفن کار و تجهیزات مخابراتی در این اتحادیه نیز افزود: عمده مشکلات این صنف، موضوع مالیات و عدم واردات قانونی دستگاههای مخابراتی و وجود گارانتی های متفرقه در بازار است که سبب می شود این صنف از عدم انجام صحیح خدمات پس از فروش گلایه مند باشند.وی اضافه کرد: در این رسته تعمیرات انواع و اقسام تلفن، سانترال و سیستم های مخابراتی انجام می پذیرد.
منبع خبر:
ایتنا